lauantai 16. elokuuta 2014

Vielä on kesää jäljellä... :)

Jep, tuo biisi muutti mun päähän eilen ja palaa soimaan sinne vähän turhan tiheään tahtiin :D Mutta, tottahan se on! Vielä on kesää jäljellä, vaikka loma loppui jo reilu viikko sitten :)



Tosiaan, pieni kuukauden tauko bloggaamisesta, hupsista! Mitä siihen välille sitten mahtui? No, ensinnäkin oltiin Lauran ja Juhan kanssa Turussa kiertelemässä päiväkseltään ja illalla oltiinkin sitten merellä Viking Gracella risteilemässä :P Huippuhyvä reissu! :P Kyllä oli kivaa siitäkin huolimatta, että oli vähän surkee olo koko reissun, ei taida olla maakravun paikka, vaikka meren äärellä kasvanukki :D

Käytiin tosiaan Turussa ensi Hansa korttelissa shoppailemassa ja pitihän mun viedä Lare ja Juhaki sinne Pizzariumiin ja Nuvole Gelateriaan :P Eivät moittineet kyllä yhtään, eli hyvä valinta :)

Laiva oli tosi siisti, hytissä ihanan viileä (kylmä!) ja sielä oli hauska kierrellä, mentiin muutamaan otteeseen vähä eksyksiinki, mutta se oli vaan hauskaa :D Ruuat oli maittavat ja buffetissa tuli kyllä syötyä koko rahan edestä! HUHHUH.

Italialaista jäätelöä jo toisen kerran tälle kesää :P


Yöllä käytiin sitten baarissakin, tarjosin neiti 21v. synttärin kunniaks drinkin myös Lauralle :) Viihdyttiin tanssilattialla jonku aikaa joraamassa ja ai että, olin jo ollu sen tarpeessaki! Nimittäin mikäs sen mahtavampaa kun päästä tuulettumaan kunnolla, eikä mitään väliä, miten pöljältä sielä on näyttäny, ku ei ollu ketää tuttuja + ne muut oli aika vahvassa huppelissa :D

"Nippon" oli hyvää!



Laivalta kun palauduttiin maihin, alkoi kotimatka :) Meikä oli ihan kanttuvei univajeideni kanssa ja nuokuin/koomasin koko matkan... :D
Lopulta kun päästiin Vaasaan, haettiin heti Lauran ja Juhan vauveli Lana mummilasta ja painuttiin kämpille nukkumaan, :) Mä jäin suosista vielä yheksi yöksi sinne, kun iskällä oli arkeen paluu, nii en halunnu keskellä yötä tulla järjestämään kohtausta muutenkin hyvin vahtiville koirille :D


KIITOS IHANAT IHAN HUIPUSTA REISSUSTA! <3



No, mitäs muuta? Ainaki ihanan Jonnan kanssa tullu käytyä kaupungilla  jätskillä, sekä herkuttelemassa frozen yougurtilla uudessa herkkubaarissa Yolossa, (sieltä saa myös smoothieita <3 testattu on ) ja vikalla lomaviikolla vielä pizzalla Rossossa, kiitos sinullekin, olet ihan huippu toveri <3 :)

YOLO! Frozen yougurt <3


Vietin siis oikein mukavan loman rakkaan perheeni ja ystävieni kanssa :) <3 Kiitos kaikki <3


Elämysmatka Lappajärvelle :)
Pyöräilyretki Pikisaareen :)
Lomalla tuli myös luettua, jopa kaksi kirjaa :)



...ja herkuteltua, erittäin reippaasti, hieman liikaakin, ei liene vaikeaa arvata, mikä jäde on mun... Heh!

onneksi edes välillä tuli syötyä oikeinkin! :)
mmmmm namiii






Mun piti palailla tosiaan jo aiemmin näihin kuulumisiin, mutta päätti sanoa sitten tuo vanha läppäri sopimuksensa irti, oli vähän kärähtänyt raukan sisukset... :D No, onneksi sain tilata uuden osamaksulla, kiitos äiti! :)
Nyt kirjoittelenkin ekaa postausta tällä uudella ihanuudella, Asus Transformers Bookilla, tosi kätevä pikku kaveri, josta saa vielä tuon näytön irti tablettikäyttöön :) Oon kovasti tykänny, toki kirjoittaminen näin pienellä koneella vaatii vähän vielä totuttelua :D

Ja sitten avautumista. Oon nimittäin ahdistellu tuon syömis/liikkumisakselin osalta aika paljon, vaikka hyvin tiedän, että lomalla ja kesällä tulee syötyä niin monen muunkin vähän niin ja näin, eikä puntari onneksi ole näyttänyt sellaisia lukemia, kuin vuosi sitten... SILTI. En kuitenkaan halua ottaa mitään totaali lakkoa, koska siitä mulle tulee paha mieli, yritän vaan päästä "mun ei tarvitse syödä herkkuja -tilaan, jossa asennoidun niin, että saan kyllä syödä, mutta  mun ei tarvitse, siitä kun ei tule pahaa mieltä sitten, vaikka menisikin välillä lipsahtamaan urilta.

Eniten ahdistaa ihmisten kuvitelmat mun painosta ja "laihuudesta", jota ei siis ole. Eipä tässä auta ruikutus, takasin ruotuun vaan :) Vaikeinta lienee se, kun on paljon tietoa, muttei taitoa aloittaa oikeaa syömistä.. :/ Oon kyllä juuri tällä kuluneella viikolla ottanut aamupalakseni proteiinilätyn ja siitä olen ollut hyvinkin mielissäni :) Se on hyvää, pitää nälkää, helppo tehdä ja hyväksi mulle :) Oon myös yrittänyt soveltaa syömisiini hyviä vinkkejä, kuten eilen kun teinkin ekaa kertaa niin, että tein ensin salaatin ja kippasin sen lautaselle, reilu puoli lautasta täyttyi heti, sitten vain lämmitin jälkkäri/kahvilautasella ruoaksi muusia, kantarellikastiketta ja pari palaa mureketta :) Hyvin tulin täyteen, muttei ahdistanut, kun näki miten paljon oli sitä salaattia ^^ Jee :)

Pakko tunnustaa, että oon kesällä välillä ollut niin ahdistunut, että oon tosissani pelännyt sairastuvani syömishäiriöön. Sitä kun on nykyään koko ajan niin tapetilla syöminen, fitness, hyvinvointi, liikunta ja kaikki paineet normaalipainoisena olemisesta ovat melkoiset, välillä jopa tuskastuttavan suuret. Toki puhun vain omasta puolestani. En kaipaa mitään jeesusteluja tästä tunnustuksesta, äiti sai jo oikein mukavan kilarihepulin, kun toin itkien nämä huoleni hänen tietoonsa, joten ei pliis toista kohtausta. Oli vaan saatava se pois sydämeltä, en tykkää muutenkaan kantaa asioita painamassa, jossei ole pakko. En siis tosissani usko, että mulla on todellista vaaraa sairastua, mutta joskus sitä herkkänä ihmisenä on hiukan liian ankara itelleen, jolloin rajat hämärtyy ja oma kroppa on se paskin paikka asua. Näin välillä, sen kanssa pitää vaan elää :)




Nojoo takaisin mukavuusalueelle!

Loman loputtua alkoikin suoraan sitten työssäoppiminen tuossa naapurissa Peruste Oy:n ja RePackin parissa :) Oon viihtynyt sielä hyvin! Oon saanut tehdä monipuolisesti erilaisia juttuja, vaikkakin en tokikaan ihan juuri omaan alaan liittyviä, mutta suunnittelu on aina suunnittelua, alasta viis :)
RePackiin voitte tutustua lisää täälä https://www.facebook.com/OriginalRePack?fref=ts

Taiteiden Yönä tämä neiti päätti ottaa ja repäistä ja niinpä ihana iskä kävi heittämässä mut Vaasan yöhön, eksyin sitten Hulluun Pulloon, seurassani työkavereita cittarista :) ja hauskaa oli! (nii ja oli siinä pari muutakin mukavuutta, vaikkei cittarilaisia ollukkaa :D )

Mun työssäoppimiseen on kuulunu nyt myös 4 etäpäivää, joina oon ehtinyt kivasti hoitaa asioita ja myös jonkun verran saanut tehtäviä tehdyksi, piirtäminen ei ookkaan ihan niin helppoa, kun sitä luulis! :D
Pääasia, että yritetty, uutta on tullut opittua ja ensimmäinen tehtävä jo hyvällä mallilla :) Jee!


Etäpäivän agendaa, kuvassa menossa välipala :)


Sellainen kilometripostaus tällä kertaa, nyt mä alan värjääään maman tukkaa ja siirryn siitä sujuvasti muihin mukaviin lauantaipäivän hommeleihin :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti